A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway

TXM 125 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szöveges ítélet

Első motorom ez a kis gép, előtte csak robogót nyúztam egy rövid ideig, úgyhogy abszolúte kezdőként vásároltam ezt a gépet az A1B jogsimhoz. Mivel fiatalként a robogó is elérhetetlen árú luxusnak számított a családi kasszának, ezért felnőttként tehettem meg már azt, hogy valahol elkezdjem a törétnetet. A 125ccm kategóriát általában átugorják és a gyártók is éppencsak kihoznak rá valamit, ezért a kínálat nem túl bőséges. Egy Honda CG125-ön tanultam és azt már tudtam, hogy azt és a hozzá hasonló aprócska témákat el szeretném kerülni. A sport és "chopper" kategóriák kiestek, mert nem tetszenek, ezért maradt az enduro-supermoto keresgélés 500-600 körül (tudom ebből a pénzből már motort lehet venni :D).Nos így akadtam rá a Keeway TXM 125-re, ami elsőre megtetszett, de nem mertem megvenni még. Túl olcsó és kínai gondoltam. De aztán a sok öreg 125-ös és törött után úgy gondoltam belevágok és 390-ért megvettem 1 évesen. Az volt aztán az öröm és bódogság! Kb. 5.000 km-t vezettem idáig, nagyrészt otthonról a munkahelyemre (70 km oda-vissza). De rövid utakra is elmentem vele, ennek tapasztalatait tudom megosztani veletek:

- maga a motor magas vagy inkább normál (175 cm vagyok)
- külső méreteit tekintve is nagy motorosabb
- a műanyagok nem kínai törékeny szarok, mint a robogóiknál
- az alkatrészek egyelőre jól beszerezhetőek a Keeway Hungary-tól is, rendeléshez van robbantott ábrájuk is
- érdemes azonnal cserélni a gyári gumit, elég gagyi és csúszós
- tárcsafékes elől és hátul, szerintem elég jól teszi a dolgát, de a hátulja simán kicsúszhat ha mindkettővel befékezel
- a hibákat leírtam, ezen kívül nem sok mindent kér enni a 4 ütemű blokk
- az ülése elég kényelmes, de talán túl puha
- a kormánya és az üléspozíció nekem kényelmes
- sajnos nem igazán extrázható például bukócsővel
- 11 lóerő az nem túl sok, valahol 95 km/h körül van a vége
- a válótója és a lábtartók nekem kényelmesek, a tankot elég jól tudom fogni a lábammal
- a tükrök nekem elég jók, nagy területet látok benne és mackós testalkatom mellett is kényelmesen hátralátok
- rugózása kemény, lehetne kényelmesebb
- a gyári lánc nem túl strapabíró, több ismerősöm mesélte, hogy vagy 5-7 ezer kilóméterenként egy gyári vagy jó japán és akkor legalább duplaennyi. Már másodjára kellett utána állítani.

Összességében nagyon szeretem ezt a kis motort és bár lehetne mit csiszolni még rajta, egyelőre egy megbízható és élvezetes kis jószág. Ha valaki megkérdezné tőlem, hogy megbántam-e a vételet, azt tudom mondani, hogy abszolúte nem. Idén lesz időm hosszútávra elvinni, akkor tudok még update-tel szolgálni.

Hibalista

- Nos bár Európának gyártották, azért lenne még csiszolni való. Ettől függetlenül nem hagyott még cserbe (szép is lenne egy 2 éves motortól :D ) és szépen teszi a dolgát:
- - elmeket rögzítő csavarokat érdemes átnézni
- - olaj és szűrő csere
- - kuplung szett (elég hamar megadta magát, de nem volt költség)
- - váltókar (ez az én hibám volt, oldalra dőlt a motor)
- - a műszerfal plexije nem bíjra túl jól a rázkódást, elkezdett szálkásan repedezni.

Ide hordtam szervizbe

Motorrad Szervíz

Rendesek és korrekt áron dolgoznak, de az alkatrészt neked kell vinni, amit a Keeway Hungary-tól tudsz megrendelni online.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2016
Kényelem (0) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 2500
Megbízhatóság (7) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? DL650 V-strom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

1 király masina

Matrix 50 2006 (49) - 2006
2009.03.01 9730   3,5

A Fekete Villám

Arn 2006 (49) - 2007
2007.08.25 2000   -

A Harmadik...

Focus 2006 (49) - 2007
1999.11.30 2950   -

A ZsebSárkány :)

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.05.21 3000   -

A brummogó haverom

Arn 2006 (49) - 2003
1999.11.30 1000   -

A csodálatos és megbízható Gocika

Goccia - 2010
2010.07.21 400   -

A fekete mágia

Arn 2006 (49) - 2006
2007.03.10 6800   -

A kawasaki színű kínai (japán és német beütéssel)

Matrix 50 2006 (49) - 2005
2007.01.18 6500   4,5

A keleti csapás

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.11.13 2500   -

A kis vadállat.

F-Act 2007 (50) - 2009
2014.11.04 10000   -

A kínai serpa!

rks - 2011
2014.06.29 16000   -

A kínai szeméthalmaz!

Supershadow 2006 (248) - 2002
1999.11.30 7000   -

A megfizethető polihisztor

Vieste XDV 300 - 2024
2024.11.06 2000   -

A sznobok réme, avagy a pénztárcabarát alternatíva

Hurricane 2006 (49) - 2004
2007.10.10 9000   1,0

Adoromboló menetre kész

Arn 2006 (49) - 2003
2008.02.08 14700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13