2018.08.01. 10:54

Még véletlenül sem mondanám magam rutinos 24 órázónak, a csapat mégis engem tart rutinos gyorscsávónak. A nyomás annak köszönhető, hogy túl vagyok a nyársapáti TB24-en (meg két 24 órás veteránon), ahol állítólag én voltam a húzóember. Ennek oka, hogy nagyon jó ritmusban ültem motorra: negyedik pilótaként éjszaka valahol éjfél körül jöttem le a pályáról, és mormota módjára aludtam a kocsiban egyben vagy öt órát. Fő erényemet mindenképp szeretném megtartani, vagyis hogy viszonylag ritkán esek.

Kapcsolódó
Best of helyett sztálini válogatás

Best of helyett sztálini válogatás

Idén szokatlan szempontok alapján állt össze a szerkesztőségi csapat.

Most is vérző szívvel gondolok a tavalyi versenyre. Bár Nyársapát is jó buli volt, Kecskeméten lett volna először lehetőségem robógószinten egy rendes pályán, rendes robogóval menni. Ezzel nem Berzerkert szeretném leszólni, sőt! A gyakorlatilag a hátsókertbe telepített csiki-csukiban feltétlenül előny volt a Honda Dio mérete – viszont másfél óra után annyira elgémberedtem, hogy egyszerűen nem tudtam rajta megmozdulni. Iván itt akasztotta rám a Jóravaló Kaszáspók becenevet.

Úgyhogy borzasztóan örültem a nagy kasztnis SR-nek. Én is megnéztem párat, mire meglett a versenygép, aztán felkészülés részét képző vízisí edzésen (muhaha) elszakítottam a térdszalagomat. Kaptam is az ívet rendesen, hogy azzal le lehet élni egy életet is, viszont ez verseny előtt két héttel történt. A lábamat annyira tudtam behajlítani, hogy a hátsó ülésre tudtam csak ülni. Így hát sántán játszottam a jobbantudóember szerepét a boxban.

Idén a fizikai felkészülést a műtét utáni rehab jelentette, meg ugye a motorozás. Csak nem robogóval, meg nem Kecskeméten. Na jó, nemrég mentem egy keveset Kecsón is, és továbbra sem találom a ritmust váltós motorral. Szóval a cél, hogy robogóval meglegyen a ritmus, és ne essek el. Írom ezt azért, mert a tavalyi elemzések alapján a szükségtelen kiállásokkal vesztettük a legtöbb időt. A stratégia véghezvitelében komoly változás, hogy leigazoltuk csapatfőnöknek a hazai szakma egyik, ha nem a legdörzsöltebb motorsport-rókáját. Szabó "Handsome" Henrik a felkérés utáni második mondatában jelezte, hogy ő aztán kishitler módjára fogja irányítani a csapatot, úgyhogy menedzsment terén is szintet léptünk.

Bár a verseny előtt három nappal még nincs motorunk, elvileg a gép nagyon pöpec lesz. Szóval alig várom már, hogy belemotorozzak a naplementébe.

Támogatók:

Az oldalról ajánljuk

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
  • Hírek

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph

Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.

április 2., 14:23
Két endurót mutatott be a Triumph
  • Hírek

Két endurót mutatott be a Triumph

A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.

március 31., 15:07
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezon
  • Közélet

Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.

Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.

március 31., 16:35
Rágyúrt a BMW a G-pontra
  • Hírek

Rágyúrt a BMW a G-pontra

Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.

április 1., 09:45
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

11 órája