Elkészült a Kymco válasza a Yamaha TMAX-ra
A kövér díványrobogók egyre népszerűbbek, hiszen egyszerre praktikusak, kényelmesek, elegánsak és gyorsak, így aki az európai piacon szakítani akar, az készít ilyen modellt. A tajvani Kymco is frissítette az AK 550-t az Euro5-höz.
![](https://kep.index.hu/1/0/3746/37464/374649/37464953_08b0ce35f106f7debc9c903ecdb7bc64_wm.jpg)
Az AK 550-nel a műfajt uraló TMAX 560 elől szeretnének további vevőket elhalászni, a legfőbb fegyverük pedig az ár: közel hétszázezer forinttal kevesebbért adják az AK-t.
![](https://kep.index.hu/1/0/3746/37464/374649/37464955_7684b09bee83b66ea1f2003ca1c93b20_wm.jpg)
A TMAX-hoz hasonlóan a Kymco nagydíványa is soros kéthengeres, mely ugyan kisebb, de erősebb a Yamahánál - 51 lóerőt és 55 Nm nyomatékot tud. Azáltal, hogy ride-by-wire gázkar kerül rá, végre elektronikus segédberendezésekkel is elláthatták. Az AK 550 erőségge ezen felül a könnyű és merev alu váz, a fordított első villa, a központi rugóstag és a Brembo fékrendszer - vagyis azok a drága és minőségi részletek, melyek ebben a szegmensben már alapnak számítanak.
Nemrég írtunk a TMAX-ról és a Forza 750-ről egy összehasonlítót, azt itt olvashatod.