Így néz ki egy """"széria"""" motor :D:D:D
Kezd ismét magára találni a Superbike VB, a 2020-as szezon kimondottan jónak ígérkezik, végre több komoly ellenfelet is kap Rea, aki az elmúlt öt évben ötször nyerte meg fölényesen a bajnokságot. Rea elmondta, hogy 2020-ban még nyerni szeretne, aztán ha úgy van, eljön a visszavonulás ideje.
Jonathan Rea belebegtette a visszavonulását
Év végén leül a Kawasakival, és megbeszélik, kinek milyen ötlete van.
Erős ellenfél lesz számára Scott Redding és Chaz Davies párosa a Ducatinál - Redding gyorsan felvette a fonalat, de Davies mintha nem jönne ki jól a Panigale V4-gyel. Illete ott lesz még a Hondánál Alvaro Bautista, aki tavaly is gondot tudott okozni neki, zsinórban nyert 11 futamot, de a szezon második felében nem tudta megtartani fölényét.
Bautista elmondta, hogy az új CBR1000RR-R SP-vel távolabbról kell elkezdeni a munkát, mint egy éve a Panigale V4-gyel, a motor nincs annyira kész, de mint mondta, jól haladnak a dolgokkal - foglalkozni kellett a motorkarakter beállításával, az elektronika hangolásával, a futóművel és a vázzal, úgy, hogy Jerezben az eső miatt nem tudtak érdemi munkát végezni, így elég fontos lesz az ausztrál nyitófutam előtti kétnapos teszt.
A Superbike VB oldalára felkerült egy halom kép Bautista versenygépéről, és ezeket alaposan megnézve viccesen hangzik, hogy a WSBK a szériamotorok világbajnoksága. Nagyon-nagyon kevés gyári alkatrészt látni a fotókon, még Hook kapitány is egy kezén meg tudja számolni a boltban megvehető Fireblade-del egyező elemeket.
Egy kósza pillantást elég vetni a motorra, és látszik, hogy a kipufogórendszer, a hűtő, a futómű és a kerekek köszönőviszonyban sincsenek az utcai modellel, és a kezelőszerveket, illetve a lengővillát sem hagyták érintetlenül.
Ezen nincs semmi meglepő, már egy stock versenymotor is váratlanul drága alkatrészekből tud állni.
Olyan, mint amit megvehetsz a boltban, csak semmi köze hozzá
Megnéztük közelről: két szezont lehúztak vele Európa legkeményebb bajnokságában, aztán a VB-n is ment egy futamot.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
V2, szíjhajtás és nem Harley: Benelli Leoncino Bobber 400
Azt hihetnénk, a sorkettes tömegrettenetek mellett az európai piacra senki nem mer 35 lóerős, V2-es bobbert hozni, de akkor tévednénk.
- Hírek
Európába jön a világ legkirályabb motorversenye
A BMW vagy a Harley-Davidson baggere a gyorsabb versenypályán? Bizony, érkezik a King of the Baggers európai változata!
- Hírek
Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni
Van, aki szerint ízlésről nem vitatkozunk. Ezen nem is fogunk: ez viccesen csúnya.