
A BMW G 650 GS alapjaira építette két új egyhengeresét a Svédországban alapított, jelenleg olasz székhelyű Husqvarna. A TR 650 Stradát elsősorban aszfaltra, a TR 650 Terrát off-road célokra szánják. Mindkét motor önsúlya 170 kilogramm körüli. A Strada ülésmagassága 860 milliméter, a Terráé építéstől függően 5-15 milliméterrel nagyobb.
652 köbcentis blokk 59 lóerejét 7250-es fordulaton adja le, legnagyobb nyomatéka 60 Nm, mely 5750-es fordulatszámnál jelentkezik. A korlátozott jogosítvánnyal rendelkezőknek 48 lóerőre fojtott változat is készül. A módosított befecskendezési rendszer és a megnövelt sűrítési arány takarékosabbá teszi a TR 650-eseket.
A két Husqvarna futóműve 19 centiméteres rugóutat tesz lehetővé, előre 300, hátra 240 milliméteres Brembo féktárcsákat szereltek. A Strada alapfelszereltségéhez tartozik az ABS is. Az utcai verzióra elöl 19, hátul 17 collos, a terepesnél elöl 21, hátul 18 (blokkolásgátlóval szerelt kivitel esetén 17) collos kerekek kerültek.
Az új modelleknek egyedi megjelenést kölcsönöznek a fekete vázelemek, a Strada fekete és a Terra piros oldalborításai, valamint a piros hengerfej.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto
A CFLite a CFMoto almárkája, ahol az igazán kisköbcentis modelleket találjuk.
- Hírek
Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM
Bizakodóak, július végén visszaállnának a rendes kerékvágásba.
- Hírek
MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve
Nem fektet erőforrásokat a Yamaha abba, hogy az MT-10 brutálnaked továbbra is forgalmazható legyen Európában.