Kivillant az első villa
Az amerikai Indian Motorcycle Company ismét visszahívást rendelt el. A probléma most a 2001-es Indian Spirit és a Scout Centennial modelleknél merült fel, mindkét típusnál az első tengely hibásodhat meg.
A 2000. október és 2001. július között gyártott összesen 1189 darab járművet érintő malőrt egész pontosan a tengelyt az első villával összekötő csapszeg okozta. A csapszegből két típust használtak, mindkettő rozsdamentes acélból készült. Az egyik fajtájáról azonban kiderült, hogy az anyaga nem elég erős ahhoz, hogy az első villát a tengelyhez rögzítse, így az első keréktengely néhány esetben könnyedén elforog. Ha pedig az első tengely forog, könnyen kicsavarodhat a jobb oldali villaszárból, ami komoly balesetet okozhat.
A szervizekbe visszarendelt motorokon a szakemberek, hogy a csapszeg melyik típusból való, és amennyiben a meghibásodásokat okozó csapszeg van az adott motorkerékpárban, az egész villát a másik típusúra cserélik. A cserére azok is számíthatnak, akiknek nem a hibás alkatrész van a motorjukban. Ebben az esetben a rozsdamentes anyagból készültet cinkre cserélik majd.
A hazai motorkerékpár tulajdonosok kezdhetnek örülni, hogy nem ezt a problémás márkát vásárolták meg. Talán mire kiépül a hazai kerekedő hálózat, az Indian modellek gyermekbetegségeit is sikerül kiküszöbölni.
Ancsa
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni
Van, aki szerint ízlésről nem vitatkozunk. Ezen nem is fogunk: ez viccesen csúnya.
- Hírek
Európába jön a világ legkirályabb motorversenye
A BMW vagy a Harley-Davidson baggere a gyorsabb versenypályán? Bizony, érkezik a King of the Baggers európai változata!
- Hírek
V2, szíjhajtás és nem Harley: Benelli Leoncino Bobber 400
Azt hihetnénk, a sorkettes tömegrettenetek mellett az európai piacra senki nem mer 35 lóerős, V2-es bobbert hozni, de akkor tévednénk.