Talma még egy pontot bezsákolt

2002.11.04. 14:25

 
   
   

A hétvégi spanyolországi futammal lezárult a 2002-es GP versenyszezon. A brazíliai nagyszerű eredmény után ez volt Talmácsi Gábor utolsó lehetősége, hogy pontot szerezzen a 125 köbcentisek között. A valenciai pálya technikás kanyarjai kedvezőek Talmácsinak, hát reménykedve vártuk az utolsó versenyt.

Az elmúlt futamokon betegeskedő motorján hengert cserélt a szerelőgárda, és lecserélték a komplett elektronikát is. A szombati időmérőn Talma a 11. helyre tudta magát bepasszírozni, bár eleinte az 5. és 6. helyeken motorozott.

A vasárnapi versenyt új kuplunggal és gondosan megválasztott Bridgestone gumikkal a 3. sorban várta a motor. Sajnos a rajt nem sikerült úgy, ahogy azt Talma és drukkerei várták. Végig a nagyon erős középmezőnyben motorozott, ahol folyamatosan változott a sorrend. Talma az utolsó körben megelőzte Kalliot, így Hondájával 15-ként motorozott át a célvonalon.

Talmácsi Gábor nyilatkozata:
"Nagyon boldog vagyok, hogy a végére mégis csak ponttal sikerült búcsúznom az idei szezontól. Remélem jövőre sikerül egy jó csapathoz igazolnom. Valószínű, hogy még itt Valenciában eldől, hogy a jövőt melyik istállónál folytatom. Hétfőre még itt maradok, és tesztelünk. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik segítettek, és támogattak a 2002-es világbajnokság során."

Jelenleg is folynak a tárgyalások a jövőt illetően, és még mindig nem dőlt el, hogy Talmácsi Gábor melyik csapattal indul a 2003 világbajnokságon.

Az oldalról ajánljuk

Európába jön a világ legkirályabb motorversenye
  • Hírek

Európába jön a világ legkirályabb motorversenye

A BMW vagy a Harley-Davidson baggere a gyorsabb versenypályán? Bizony, érkezik a King of the Baggers európai változata!

január 6., 08:59
Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni
  • Hírek

Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni

Van, aki szerint ízlésről nem vitatkozunk. Ezen nem is fogunk: ez viccesen csúnya.

tegnap, 15:16
V2, szíjhajtás és nem Harley: Benelli Leoncino Bobber 400
  • Hírek

V2, szíjhajtás és nem Harley: Benelli Leoncino Bobber 400

Azt hihetnénk, a sorkettes tömegrettenetek mellett az európai piacra senki nem mer 35 lóerős, V2-es bobbert hozni, de akkor tévednénk.

10 órája