Amint arról korábban beszámoltunk, az American Ironhorse komoly anyagi gondokkal küzd. Március óta a helyzet nem javult: hiába váltak a befektetők a cég tulajdonosává, a 30-40000 dolláros customokat gyártó fort worth-i gyár még mélyebbre csúszott.
A befektetett anyagiakat az áru- és raktárkészlet kiárusításával próbálják visszanyerni, az eszközök és javak likvidálása szeptember 12.-én kezdődik. Aki esetleg egy Ironhorse birtokosa vagy motorépítő céget üzemeltet, bátran fontolja meg a texasi utazást: 10 millió dollár értékben vásárolhatók motorok, vázak, blokkok, szerszámok és megmunkáló gépek is.
A csicsa-custom piac további hanyatlását példázza nem csak az American Ironhorse döglődése, hanem a Big Dog Motorcycles folyamatos anyagi krízise is. A szintén állatnévvel illetett vállalat profilja ugyanaz: épített vasakra emlékeztető kisszériás motorokat gyárt. A vásárlói mentalitás változását modellezi néhány évig tartó emelkedésük, majd jelenlegi fenyegető bukásuk. Ugyan még nem tartanak ott, mint az Ironhorse, de már második körben kénytelenek megválni alkalmazottaiktól. Most 22 munkást érint az elbocsátás, de idén további 27 alkalmazottnak szűnik meg a munkahelye.
A lovat lelövik, a kutyát meg elviszi a sintér: önök szerint merre tart a customok piaca?
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.