Talma nélkül, Tóth Imi sikerével

2009.05.17. 20:00

A gyorsaságimotoros-világbajnokság pilótái ismét esőben versenyeztek. Idén nincs szerencséjük az időjárással, ráadásul a francia pályán amúgy is gyakori a vizes futam. A 250-es kategóriában rengetegen kiestek a nehéz körülmények miatt. A nagy csúszkálásból Simoncelli jött ki a legjobban, aki már a verseny elején jelentős előnyt szerzett, így megszerezte idei első győzelmét. 

A Balatonring Team cserepilótája, Angel Rodríguez a negyedik sorból kezdte a futamot, és az első körben egészen a dobogóig tört előre. Túl sokat kockáztatott a spanyol, ezért a La Chappelle kanyarban elesett; nagyon korán fel kellett adnia a versenyt.  

Rodriguez a verseny után elmondta: „Az igazat megvallva ma csak egy rajtra futotta tőlem. Talán egy kicsit túl motivált voltam, mindenképpen jó eredményt szerettem volna elérni, de a nagy akarásnak esés lett a vége. Megpróbáltam elmenni az élmezőnnyel a rajt után, de sajnos nem sikerült. Mindenesetre köszönöm a csapatnak az elmúlt napokban elvégzett munkát és a sok segítséget, a csapatfőnöknek pedig a lehetőséget. Szerintem jó irányba haladtunk az edzéseken, és biztos vagyok benne, hogy ha több időm lett volna a felkészülésre, akkor jó eredményt értem volna el. Sok munkával és szorgalommal semmi sem lehetetlen.”  

Amint arról korábban értekeztünk, Talmácsi valami furcsa taktikába bonyolódva szerződést bontott, ezért nem lehetett ott a legendás versenypályán. A magyarokat Tóth Imre képviselte, kiváló eredményt hozva kilencedik lett a 250 köbcentisek között.

Újabb elem bukkant fel a Talmácsi-teleregényben – angol sajtóértesülések szerint a színfalak mögött megegyezés született a Scot Honda istállóval. Ha a hírek igazak, akkor Yuki Takahashi mellett egy RC212V-re ülhet a királykategóriában. Az információ izgalmas, a kérdés csupán egy: sokat akar a menedzser szarka, de bírja a versenyző farka?

 

Az oldalról ajánljuk

700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
  • Hírek

700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója

Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.

április 17., 10:14
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
  • Közélet

Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?

Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.

április 17., 16:38