A gyorsaságimotoros-világbajnokság pilótái ismét esőben versenyeztek. Idén nincs szerencséjük az időjárással, ráadásul a francia pályán amúgy is gyakori a vizes futam. A 250-es kategóriában rengetegen kiestek a nehéz körülmények miatt. A nagy csúszkálásból Simoncelli jött ki a legjobban, aki már a verseny elején jelentős előnyt szerzett, így megszerezte idei első győzelmét.
A Balatonring Team cserepilótája, Angel Rodríguez a negyedik sorból kezdte a futamot, és az első körben egészen a dobogóig tört előre. Túl sokat kockáztatott a spanyol, ezért a La Chappelle kanyarban elesett; nagyon korán fel kellett adnia a versenyt.
Rodriguez a verseny után elmondta: „Az igazat megvallva ma csak egy rajtra futotta tőlem. Talán egy kicsit túl motivált voltam, mindenképpen jó eredményt szerettem volna elérni, de a nagy akarásnak esés lett a vége. Megpróbáltam elmenni az élmezőnnyel a rajt után, de sajnos nem sikerült. Mindenesetre köszönöm a csapatnak az elmúlt napokban elvégzett munkát és a sok segítséget, a csapatfőnöknek pedig a lehetőséget. Szerintem jó irányba haladtunk az edzéseken, és biztos vagyok benne, hogy ha több időm lett volna a felkészülésre, akkor jó eredményt értem volna el. Sok munkával és szorgalommal semmi sem lehetetlen.”
Amint arról korábban értekeztünk, Talmácsi valami furcsa taktikába bonyolódva szerződést bontott, ezért nem lehetett ott a legendás versenypályán. A magyarokat Tóth Imre képviselte, kiváló eredményt hozva kilencedik lett a 250 köbcentisek között.
Újabb elem bukkant fel a Talmácsi-teleregényben – angol sajtóértesülések szerint a színfalak mögött megegyezés született a Scot Honda istállóval. Ha a hírek igazak, akkor Yuki Takahashi mellett egy RC212V-re ülhet a királykategóriában. Az információ izgalmas, a kérdés csupán egy: sokat akar a menedzser szarka, de bírja a versenyző farka?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.