Reméljük, csak rossz vicc: a jól értesült olasz formatervező Oberdan-Bezzi gyári pletykák alapján megrajzolta a Ducati Scootstert, a cég második robogóját. A Cruiser nevű elődöt 1952-ben mutatták be, az első négyütemű olasz robogó volt, ráadásul automata váltót is kapott – technikai finomságai ellenére mégsem lett sikeres.
Ha a hírek igazak, a koncepció kap egy második esélyt, igaz, biztosan erősebb lesz a 7,5 lovas elődnél. A sustorgások 850 köbcentis V2-es blokkról és CVT váltóról szólnak: ilyennel a Piaggio csoport rendelkezik. Az Aprilia Mana blokkja kerülne a Ducati robogóba? Bízzunk benne, hogy nem igaz - a Noalében gyártott blokk amúgy sem desmodromikus vezérlésű.
A Scootster ellen szól az is, hogy a Ducati gyártókapacitásai végesek – ha mégis megpróbálnák feltámasztani a robogó halott ötletét, feltehetőleg a Piaggio Group valemelyik csarnokában készülne.
Kedves olvasóink, önök vennének ilyet?
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.