A veronai Motor Bike Expón mutatták be az új, családbarát DB8 Bimotát: a Ducati blokkos motorjuk utasülést kapott. Az acél és alumínium elemekből készült vázba a 1198 Testastretta L2-esét szerelték, ereje 170 lóerő.
Csúcsteljesítményét 9750-es fordulaton adja le, maximális nyomatékát 8000-nél: 134 Nm-re képes a desmodromikus vezérlésű, hengerenként négyszelepes kéthengeres. A tömege 171 kg.
A DB7-hez képes nem történtek jelentős változások. A hátsó segédvázat és a futóművet hozzáigazították a kétszemélyes használathoz, de a gyártó elmondása szerint nem sérül a szóló, sportüzemmód sem.
A kép forrása: Motoblog
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.