Két éve tudjuk, hogy a KTM 125-ös utcai motorral kedveskedne a kamaszoknak. A Duke 125 tényleg a fiatalok álma lehet: igényes, szép és bízva a KTM hagyományaiban, könnyű is. A végleges technikai adatokról keveset tudni. Az ágazati pletykák szerint könnyebb lesz 130 kilónál, míg ereje alkalmazkodva a normákhoz, biztos, hogy kihasználja a maximális 15 lóerőt. A videó is érzékelteti a dinamizmust, talán a négyütemű egyhengeres hangolására is vonatkozik az osztrák gyár Ready To Race sportfilozófiája.
Osztrák cég, ám indiai gyártás – mint azt korábban írtuk, az ázsiai Bajaj több mint harminc százalékát birtokolja a részvényeknek. Ez a kis Duke az első kézzelfogható eredménye az együttműködésüknek. A minőség miatt aggódóknak már többször elmondták a gyáriak: a dinamikusan fejlődő indiai motorgyár minőségellenőrzése és korszerű gépsorai több európai gyártónál is lényegesen jobbak.
Természetesen az olyan rendkívül fontos elemeknél, mint a fék vagy a futómű, maradtak a megszokott beszállítók: amint a videón is látszik, a villát és a rugós tagot a WP, a féket a Brembo szállítja majd. A leleplezés a kölni motorkiállításon várható.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.
- Hírek
Ez nágyon kígyó, more!
A Vespa 946 Snake a 2025-ös holdévre, azaz a Kígyó évére készített különleges kiadás.