Ezres nagyrobogó: móka vagy halál?

2010.11.23. 10:58

Fél évvel ezelőtt még komoly pletykálások folytak a KTM robogójáról. Számítógépes látványtervek készültek, teljesítményt és felszerelést találgattak az összeesküvés-elméletre fogékony motorosok. A 990 Duke kéthengeres blokkját szerették volna egy nagytestű, ám sportos automatában látni – az idei premierek elmúltak, a gépet nem mutatták be, a jósolgatók elhallgattak.

Ennek ellenére, a friss pletykák szerint dolgoznak valami hasonlón Mattighofenben: úgy tűnik, mégis lesz valami a SUC (Sporty Urban Commuter – sportos városi ingázó) és a SIUC (Sporty Interurban Commuter – sportos városok közötti ingázó) projektekből.

Hogy ezek robogók lesznek-e, vagy praktikusságuk mellett dögös városi motorok, még titok; egy biztos, folyik a munka, zajlik a tervezés és a gyártás előkészítése – akárcsak a Duke 125-öt, ezt is Indiában, a KTM-ben résztulajdonos Bajaj csarnokaiban készülnek majd gyártani.

Az oldalról ajánljuk

Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
  • Hírek

Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t

Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.

november 22., 13:29
3 hónapon belül 2 visszahívást kaptak a hibrid Kawasakik
  • Hírek

3 hónapon belül 2 visszahívást kaptak a hibrid Kawasakik

Komoly probléma miatt hívták vissza a Z7 Hybrid és Ninja 7 Hybrid modelleket, ráadásul ez rövid időn belül a második akció.

november 25., 09:31