Ezen nem halnak meg a kamaszok

2010.11.24. 15:32

Istenem, bárcsak most lennék tizennégy. Apám fülét rágnám egész nap, diákmunkát vállalnék vagy eladnám a szomszéd szüzet – a Rieju RS3 megdobogtatja a kamaszok szívét. A spanyol cég ötvenese a korábbi RS2 utódja: agresszívabb, modernebb és még szebb.

A kétütemű blokk a Yamaha-Minarelli gyártmánya, amely hatfokozatú váltón keresztül viszi a hátra az erőt. Kerekei 17 hüvelyk átmérőjűek, amelyekre 100/80 és 130/80-as abroncsokat szereltek. Az acélvázhoz Showa futóművet, hátra központi rugós tagot, előre 35-ös fejreállított villát csatoltak. Az első radiális, kétdugattyús féknyereghez 280-as tárcsát illesztettek, míg a hajtott kereket szóló 220-as lassítja egydugattyús nyereg segítségével.

Az RS3 1970 milliméter hosszú, száraz tömege 109,5 kiló. Az üzemanyag-keverékről 16-os torkú Dell'Orto PHBN gondoskodik. A kis sportgép lényegesen nagyobbnak és erősebbnek hat a valós teljesítményénél – pont ez az, ami a kamaszoknak kell.

Az oldalról ajánljuk

Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
  • Közélet

Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?

Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.

április 17., 16:38
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
  • Hírek

700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója

Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.

április 17., 10:14