Az új CBR250R megihlette a mestereket: a két legnevesebb japán tuningcég elkészítette a maga változatát a Honda új, negyedliteres sportmotorjára. Hogy a Mugen vagy a Moriwaki a szebb? Ki-ki döntse el maga.
Mindkét céget a hetvenes években alapították. A Mugen kifejezetten közel áll a gyárhoz, hisz Szoicsiro Honda fia hozta létre. A Moriwaki pedigréje sem rossz – a tulajdonos Mamoru az ismert szakember, Yoshimura veje volt.
Leginkább a színek különböztetik meg a gépet. A Mugen hagyományosan piros-feketében adta ki a CBR-t, amely a sportkipufogón kívül módosított injektortérképet kapott. A maradék átalakítás csak a szépséget érintette: új üléshuzat, plexi és formásabb lábtartók várják a vevőket.
A Moriwaki is apróbb módosításokban gondolkodott. Nyitottabb a kipufogó, bőkezűbb a befecskendezés és dögös a sárga-kék festés. A pontos teljesítményadatok nem ismertek, de a gyárilag 26 lóerős teljesítményt feltehetőleg mindkét gépnél 30-31 lóerőre tornázták fel.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.