Az élményekhez elég a 900 köbcenti?

2011.01.10. 17:13

Egészen mostanáig úgy tűnt, hogy a BMW klán szerethetően komisz gyermekévé a Husqvarna válik: renitens módon szokatlan formaterveket vonultattak föl, úgy éreztük, ők lesznek az az európai gyártó, aki tényleg mernek a valóságtól elrugaszkodott motorokat gyártani.

A közelmúltban, a milánói motorkiállításon bemutatott Mille 3 tanulmánymotor mindenkit sokkolt, hisz nem csak a formája volt meredek, de a V3-as blokkja is sokakban ébresztett gerjedelmet. A friss hírek szerint annyira nem is lesz vad, szelídebb változatban jelenhet meg – biztos, hogy a név is változik, hiszen három helyett mindössze két hengere lesz.

A BMW által használt, Rotaxnál gyártott sorkettes kerülhet a motorba, amit 800-ról 900-ra fúrnak fel. Hogy a krosszos idomokkal megbolondított low rideres laposság marad-e, még titok. A BMW által birtokolt egykor svéd, majd olasz márka eddig csak terepen és a supermoto pályákon dominált – a marketingesek szerint ideje, hogy az országúti élménymotorosokat is magukhoz édesgessék.

Az oldalról ajánljuk

Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
  • Közélet

Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?

Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.

április 17., 16:38
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
  • Hírek

700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója

Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.

április 17., 10:14