Amerika érzi a giccset

2011.11.16. 16:51 Módosítva: 2011.11.16. 20:06

A feltörekvő amerikai motorgyár nem viszi túlzásba a frissítést. Minek is: gépeik jók, levegős V2-esük ütős. A Victory idei újítása kimerül abban, hogy mindegyik modelljükbe a nyomatékos 106 köbhüvelykes, vagyis 1731 köbcentis motorjukat teszik.

A hengerenként négyszelepes blokk 97 lóerőt ad le 5000-es fordulaton. A lényeg nem ez, hanem az alulról jövő becsületes nyomaték: 153 Nm-t ad le már 4000-es fordulaton. A hátsó kereket szíj hajtja, a váltó hatfokozatú. A blokkolásgátlós fék szériatartozék.

A legnagyobb változást a festésben tapasztaljuk. Az idei kínálat néhány tagja, Arlen Ness hathatós segítségének hála, különösen bazári fényezéssel vakít – ha ez kell az amerikaiaknak, hajrá, nekünk ez egy kicsit talán túl harsány. A visszafogott motorosok a Vision helyett inkább a régies stílusú High Ballban gyönyörködjenek, az tényleg jól sikerült.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.