A veronai motorkiállítás egyik legmeglepőbb standja a The Black Douglas Motorcycle Co.-é volt: angol veteránnak tűnik, pedig Olaszországban készül. A jelen idő nem véletlen, Sterling esetében odáig mentek a retróval, hogy a húszas évek formatervezési hagyományai alapján készítenek vadonatúj motort.
A váz és a futómű abszolút archaikus, sőt, a fékek is egyszerű dobok – nem hinném, hogy a százkilós motor megállításához ne lenne elég az erejük. Az old school gép teljesíti az EURO3 normát – a blokkja új, 200 köbcentis négyütemű.
A Honda szabvány alapján készülő 17 lóerős léghűtéses beszállítójáról nem szól a sajtóanyag, feltehetőleg Tajvanon, Indonéziában, Kínában vagy Indiában készül – bevált, megbízható és szerethető konstrukció a régi XL-ből származó kétszelepes.
A The Black Douglas bejelentése szerint hamarosan 125 köbcentis verzió is érkezik – ez kell a retróra ácsingózó burzsuj B125 közegnek Európa szerte? A teljes egészében kézzel, manufakturális viszonyok között készülő Sterling nem olcsó: 9900 (2,9 millió forint) eurót kérnek az évente 40 darabos szériába kerülő gépért.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.