
A Motus az a gyártó, akire igazából semmi szükség nincsen, de ennek ellenére megpróbálnak érvényesülni. A piac szabad, megtehetik – ki tudja, ha jól keverik a kártyát, akár még érvényesülhetnek is, bár világsikerre még a legoptimistábbak sem számítanak.
A konstrukció lényege egy V4-es; az amerikaiak nem tudnak szabadulna az effajta építéstől. Az 1650-es folyadékhűtésest egy Chevrolet V8 Small Block forgattyúsházát félbe vágva alakították ki. A túramotor teljesítménye 160 lóerő.
Mivel az autós eredet nem teszi lehetővé az űrtechnikát, a Motus MST is aránylag egyszerű: nyomórudas vezérléssel mozgatva hengerenként két szelep teszi a dolgát. A formatervező szakított a cruiser-kényszerrel, helyette kellemes túrasport köntöst adott a gépre.
Az aránylag hosszúra nyúlt prototípus-fázis után elindult a sorozatgyártás. Aki ilyet szeretne, 10220 dollárt tegyen félre (2,27 millió forint, meg ugye a vám és a járulékos költségek), plusz érdeklődje meg, van-e európai homologizációja az amerikai négyhengeresnek.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
- Tesztek
Pont a felesleges plusztól jó annyiraTeszt: Triumph Speed Triple 1200 RS - 2024.
Triumph Speed Triple 1200 RS, csak a lényeg: hamar kikapcsoltam az elektronikát, és egykeréken indultam a zöldre, első keréken gurultam a pirosra.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.