Az egyre növekvő indiai motorkerékpár-piacon a 100-300 köbcenti közötti gépekre mutatkozik a legnagyobb igény. A szegmens jelenlegi királya a Hero Splendor, amely most a Hondától kapott komoly riválist.

A japán gyártó Újdelhiben mutatta be eddigi legolcsóbb és legtakarékosabb modelljét, a Dream Neót. A motorba egy 110 köbcentis blokkot szereltek, mely 8,25 lóerős, nyomatéka pedig 8,64 newtonméter. A léghűtéses négyütemű ráadásul az ígéretek szerint nagyon takarékos is, fogyasztása akár 1,5 liter alá is szorítható - ez az adat a Honda Wave után nem is tűnik hihetetlennek.
A Dream Neo nemcsak takarékossága, hanem ára miatt is vonzó alternatíva lehet az indiai vásárlók számára. Míg a Hero Splendor 42950 rúpiától (177 ezer forinttól) kapható, az olcsó Honda alapára 43150 rúpia: a különbség nagyjából 1500 forintnyi. Ennyiért berúgókaros, dobfékes motort kapunk, küllős kerekekkel. Az önindítós, alufelnis csúcsváltozat 47240 rúpiába (195 ezer forintba) kerül.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.