
Az MZ-nek végleg leáldozott. 2009-ben pozitív hírek röppentek föl, úgy tűnt, hogy kis szerencsével két ex-versenyző Martin Wimmer és Ralf Waldmann feltámasztja a már többször becsődölt márkát.
Előbb 1991-ben mentette meg a céget a német állam, majd az 1996-os újabb bukás után a maláj Hong Leong cég vette meg őket – a kezdeti ígéretes sikerek ellenére ez sem tartott sokáig, állítólag 70 millió eurót buktak az üzleten.
Előbb pályagépeket készített a két új tulajdonos, majd elektromos robogóval próbálkoztak, végül tavaly csinos terepmotorral jöttek ki – a lehetséges harminc új befektető közül végül egyik sem tett be egymillió eurót a bizniszbe. Az utolsó húsz munkást most elbocsátják.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.