Winkler kipróbálta az ország leggyorsabb MZ-jét, a sokszoros bajnok szocialista dragmotort.
Címkék: drag, mz, postás, 250, papp sándor
Tényleg csak az MZ marad nekem, ha 150 ezerből motorra ülnék?
Az alapokat tanulnám, mivel kezdjem a műfajt?
Címkék: nepperűző, simson, stunt, mz
Az MZ 1981-ben kezdte gyártani az első ETZ típust, amely név egyébként mozaikszó: egyhengeres, teleszkópvillás, központi vázas motorkerékpárt jelent.
Az NDK technikát egymással vegyíteni nem annyira furcsa, sokkal inkább kézenfekvő öltet, mégsem látunk túl sok efféle Simson Dragstert.
Szabó Zsolti éppen pihenteti erősember karrierjét, addig is erőemelősködik a Magyar Erőemelő Szövetség színeiben, ami neki nem annyira megterhelő, mert itt "csak" három fogásnem van súlyzóval: fekvenyomás/guggolás/felhúzás.
Nem sikerült megoldást találnom és rettentően zavar: melegen terhelésnél becsörög.
Senki sem tett be egymillió eurót a bizniszbe. Az utolsó húsz munkást most elbocsájtják.
A magasabb etanol tartalmú E85-ös valóban megtámad bizonyos gumi alkatrészeket és néha még a műanyagokban is elváltozást
beteg az MZ: ha üresbe rakom, azonnal döglődni kezd. Mi lehet a baj?
Elmúltam 50. Nagyon szeretem a motoromat, vigyázok rá és még igen sokáig használni akarom.
Mentek az orruk után: kétütemű német géppel keltek át a lángoló hegyen és a kopár völgyeken.
Minap még csődről volt szó, most meg itt a jövő ígérete: az új fejlesztésük nagyon hasonlít a BMW védett Valvetronic rendszerére. Hoppá.
Címkék: mz, prototípus, 125
Pénzhiány miatt sokadszorra is végveszélybe került az MZ motorkerékpárokat gyártó német vállalat.
A banántankos tárcsafékes, Istenem, hány motoros álma volt ez! Használható ez még a mai forgalomban?
Még mindig ezrével vannak forgalomban, mégsem jó ötlet kezdőként kelet-német motort venni. Egy kispénzű dilemmája.
Címkék: mz, simson, motorkerékpár, robogó, b125
NDK motorral a versenypályára: a fiatal egyetemista szeretné teljesíteni álmait.
Örököltem egy MZ-t. Nincs rá jogsim, de ha az megfelelő, a B125-öt megcsinálnám.
Azt hittem, már semmilyen motoron nem tudok meglepődni, de ma mégis: a Yamaha SR400 hír kommentjei között bukkant fel ez a hirdetés.
Most fúrattam, olajat is kapott, mégis megragadt. Még a kerék is megcsúszott, nagy a baj?
Ismét megrendezték a Duna Plaza előtt/mögött azt az ingyenes motoros programot, amit már jó régen beírtam a naptáramba, tudván, hogy mind kiállítói, mind látogatói oldalról érdekes motorokat lehet nézegetni.
Címkék: honda, moto, vespa, mz, kawasaki, motorrevü, guzzi, runner, gilera, polaris, kymco, goldwing, sym, malossi
Az MZ a világ egyik legrégebbi motorkerékpár gyára, ezt sokan tudjuk.
Ugyan Magyarországon még mindig visszasírják az óccsó ETZ-t, de a németek már továbbléptek.
A válság a kis cégek ellen dolgozik, de az MZ mégis komolyan gondolja a visszatérést. Sikerülhet nekik a feltámadás?
A halogatott javítás után menetrend szerint érkezik a meghibásodás: MZ ETZ 150 a mindennapokban.
Kipróbáltuk a magyar fejlesztésű dízel MZ-t: csattog, pöfög és kormol. Végsebessége kisebb, mint a teherautóé, viszont sokkal szórakoztatóbb.
A fúvókacsere miatt érdemes átgondolni, de megoldható a bioüzemanyagra való átállás.
A Zmiennicy című lengyel sorozat nekünk nem sokat mond, de hazájában kultikusnak számít Stanislaw Bareja filmje.
Utcai gépekre ne számítsunk, de a Moto2-ben szurkolhatunk nekik.
Múlt héten együtt pityeregtünk olvasóinkkal az MZ ES 125 szándékos elrohasztásán.
Szokatlan hidegben kezdődött el február 26-án a világhírű Daytona Bikeweek.
Kínai bóvlival tér vissza az MZ: lassú, elektromos, unalmas.
A bolygódugattyúk hívei sírhatnak: a korábbi hírek ellenére a Wankel AG vállalat mégsem volt eléggé potens, hogy az MZ márkát és a hozzá tartozó ingatlant megvásárolja – nem lesz piskótaalakú égéstér az egykori kelet-német motorokban.
Címkék: mz