Íme, a legveszettebb KTM

2013.08.03. 13:19

Úgy tűnik, a KTM gőzerővel dolgozik a Super Duke 1290-en, és gondosan fel is építi a modell bevezetését. Tavaly ősszel először a kéthengeres hangjáról készült felvételt szivárogtatták ki, a milánói EICMA motorkiállításon pedig a tanulmányt is megmutatták.

Tavasszal már jelent meg egy kémfotó a motorról, most pedig olvasónk kapta lencsevégre a KTM újdonságát. Viktor az ausztriai Hallstattban botlott bele a Super Duke 1290-be, és nem félt közel merészkedni hozzá, így most már jó minőségű képeken is láthatjuk a gépet, melyet még álcázni próbálnak a gyáriak.

A rovarfej-lámpás Super Duke az RC8-ból ismert V2-es blokk megnövelt hengerűrtartalmú változatát kapja meg, mely akár 180 lovas is lehet. A tavalyi kiállításon látottakhoz képest a farokidomot átszabták, a nyerget szemmel láthatóan kényelmesebbre cserélték, az Akrapovic kipufogó helyett pedig diszkrétebbet szereltek fel. Olvasónk fotóin az is látható, hogy a műszeregységet két digitális kijelző és egy analóg fordulatszámmérő alkotja.

A brutális erejű, dögös Super Duke 1290 bemutatásának ideje egyelőre nem ismert, remélhetőleg a novemberi EICMA-ra már elviszik az osztrákok a sorozatgyártásra kész változatot.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.