Felfrissítette a K 1300 S sport-túramotort a BMW a következő modellévre. A Motorsport névre keresztelt kiadás a versenymotorok fényezését idézi, emellett pedig színezett szélvédőt, HP kerekeket és Akrapovic kipufogót is kapott. A műszaki tartalom nem változott, továbbra is 1293 köbcentis, vízhűtéses sornégyes hajtja a bajor gépet.
A megállásról elöl két 320 milliméteres, hátul pedig egy 265-ös tárcsa gondoskodik, a felfüggesztés elöl duolever, hátul paralever. A hírek szerint a K 1300 S Motorsport nem csupán különmodell lesz, a Motorsport-jelzés nélküli változatot a következő modellévben kivezetik a piacról. Az újdonság augusztustól lesz elérhető a magyarországi kereskedésekben, 6,3 millió forintos áron.
Emellett számos modellen frissítettek egy picit a németek. Az F 700 és F 800 GS (illetve utóbbi Adventure változata), valamint az F 800 GT egyaránt új fényezéseket kapnak. Az R 1200 GS pedig új főtengellyel készül, és a kulcsnélküli indítást is lehetővé teszi – utóbbi extrát az R 1200 RT is megkapta.
A K 1600 GT, valamint GTL alapfelszereltsége lett a dinamikus vonóerő-szabályzás, extraként pedig nappali menetfény és emelkedő-asszisztens is elérhető. A hatalmas túragépek továbbá új műszeregységet is kaptak.
Az oldalról ajánljuk
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.
- Hírek
Evel Knievel leghíresebb balesete ihlette a limitált szériás Rocket 3-at
1967 december 31-én Evel Knievel rommá törte magát karrierje leghosszabb ugratása végén és 29 napig kórházban ápolták. Mire is lenne jobb emlékezni?
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.