Az LGN Tech Design idén tavasszal mutatta be hivatalosan azt a két prototípust, amelyek a spanyol Bultaco motormárka feltámadását jelenthetik. A meztelen Rapitan és az idomokkal felszerelt Rapitan Sport után most itt a harmadik új modell. A Brinco leginkább egy Babetta és egy mountain bike szerelemgyermekére hasonlít.
A gépet ugyanis felszerelték pedálokkal, tehát akár tekerni is lehet, a vázzal és az idomokkal pedig túl sokat nem vesződtek. Az eredmény egy karcsú, könnyű – a hírek szerint alig több mint harminc kilós – terepmotor. A teljesítmény szintén a kis tömeghez illik: a négy lóerős villanymotor nem mondható erőműnek, a 60 newtonméteres forgatónyomaték azonban már meggyőzőbb.
Az egy kilowattórás lítium-ionos akksi kapacitása nagyjából harminc kilométerre elegendő energiát biztosít, ami azért erősen behatárolja a lehetőségeket. A 201 milliméteres első és 221 milliméteres rugóútnak, a tárcsafékeknek és a viszonylag kis súlynak köszönhetően azért minden bizonnyal jól el lehet szórakozni a Brincóval. Ha pedig közben teljesen lemerülnénk, még mindig hazatekerhetünk. Ha pedig már otthon vagyunk, két óra alatt teletölthetjük az akkumulátort.
A töltöttségi szintet okostelefonos alkalmazással is ellenőrizhetjük, az indításhoz pedig nem kulcsra, hanem karkötőre lesz szükségünk. Ezekkel az apróságokkal talán a fiatalabb korosztály felé próbálnak nyitni. Az első példányok jövő áprilisban kerülnek majd az európai kereskedésekbe, méghozzá várhatóan 4800 euró (1,5 millió forint) körüli árcédulával.