Még csak meg sem mutatták neki a krómot
Ebben a szegmensben ritkaság az a fajta mértékletesség, amit a Moto Guzzi tanúsított az Audace (helyes kiejtés: audáce, audácse, nyelvészül leírva auˈdaːʧe, olaszul pedig bátrat jelent) tervezésénél. A custom műfajban gyakran megszalad a krómozók keze, az olaszok viszont elkerültek minden csillogást. És milyen jól tették!

Az új modell egyékbént teljes egészében a California 1400 alapjaira épül, a motorja ugyanaz az 1388 köbcentis, 96 lóerős és 120 Nm csúcsnyomatékú V2-es, amit már a California Custom és California Touring modellekben is megkedveltünk. Ám azokkal ellenben az Audace igen minimalista.
Nem csak a felesleget csupaszították le róla, hanem azt is, ami éppen csak nem szükséges, így például az utasülés és -lábtartó is opcionális extra. Az első példányok május végén érkeznek a kereskedésekbe.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.