A Ducati betartotta az ígéretét, és a Frankfurti Autószalonon bemutatták minden idők legerősebb Monsterét, a Ducati Monster 1200 R-t. A naked bike-ba a 160 lóerős Testastretta 11° DS blokkot építették, ami viszont nem azonos a Multistada 1200 változó szelepvezérlésű blokkjával.

Monster R V2-ese hatalmas, ovális szívótorkon szürcsöli a levegőt, a hengerekben a sűrítési viszony 13:1-hez (miheztartás végett: ez a BMW S 1000 RR és a KTM Super Duke R ligája), a 160 lóerő termelése közben keletkező égéstermék pedig 58 milliméter átmérőjű leömlőkön távozik - mindezt úgy, hogy a Monster R teljesíti az Euro4-es normákat.
Ha nem sublerrel és komperssziómérővel tapogatva különböztetjük meg a motorokat, akkor a Monster R felismerésében sokat segít a sportosabbra tervezett faridom és a finoman módosított első rész, illetve a komplett Öhlins futómű és a 3x3 küllős, pillekönnyű kovácsolt alumínium Marchesini kerekek.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.