Sem a törpeség, sem az elmeszesedett csigolya nem kizáró ok

2015.11.23. 15:22

Bár a BMW idei leglátványosabb dobása a nineT Scrambler volt, a tömegmodelleket sem hanyagolták el. Finom ráncfelvarráson esett át például a BMW F 700 és az F 800 GS, aminek során megújultak a tankon és a térdnél lévő burkolatok, a hűtővédő, és új, két tónusú üléseket kaptak, amiknek magassága öt fokozatban állítható - ezzel beköszöntött az alacsony túraendurósok Kánaánja, hiszen mindkét modellhez rendelhető még négyféle extra ülés és opcionális ültetőszett.

Szintén a megújult a BMW két robogója, a C 650 GT és a mostantól C 650 Sportnak nevezett, korábbi C 600 Sport - a kettő között egyébként soha nem volt köbcentikülönbség, műszaki alapjaik azonosak voltak korábban is.

A ráncfelvarrás részeként áttervezték a CVT váltót, a kipufogót, a futóművet és még néhány apróságot. A 647 köbcentis soros kéthengeres motor alapból 60 lóerőt teljesít, de rendelhető A2-kompatibilis, 37 lóerős változatban is - hogy miért nem a kategória által megengedett 48 lóerőre fojtják, az továbbra is rejtély.

A C 650 mindkét változatához jár az ABS, és feláras extra a kipörgésgátló, illetve végre megvásárolható a GT kivitelhez a Side View Assist névre keresztelt motoros holttérfigyelő rendszer is, ami a sávváltós baleseteket hivatott megelőzni.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.