Bár a BMW idei leglátványosabb dobása a nineT Scrambler volt, a tömegmodelleket sem hanyagolták el. Finom ráncfelvarráson esett át például a BMW F 700 és az F 800 GS, aminek során megújultak a tankon és a térdnél lévő burkolatok, a hűtővédő, és új, két tónusú üléseket kaptak, amiknek magassága öt fokozatban állítható - ezzel beköszöntött az alacsony túraendurósok Kánaánja, hiszen mindkét modellhez rendelhető még négyféle extra ülés és opcionális ültetőszett.
![](https://kep.index.hu/1/0/1042/10426/104264/10426413_35d6b300f7686050a9bcc5f6a3fd51fe_wm.jpg)
Szintén a megújult a BMW két robogója, a C 650 GT és a mostantól C 650 Sportnak nevezett, korábbi C 600 Sport - a kettő között egyébként soha nem volt köbcentikülönbség, műszaki alapjaik azonosak voltak korábban is.
![](https://kep.index.hu/1/0/1042/10426/104264/10426415_dd8328b58291b7329728bea64a1f062f_wm.jpg)
A ráncfelvarrás részeként áttervezték a CVT váltót, a kipufogót, a futóművet és még néhány apróságot. A 647 köbcentis soros kéthengeres motor alapból 60 lóerőt teljesít, de rendelhető A2-kompatibilis, 37 lóerős változatban is - hogy miért nem a kategória által megengedett 48 lóerőre fojtják, az továbbra is rejtély.
![](https://kep.index.hu/1/0/1042/10426/104264/10426425_3d2cf89b48497152dc73483b2543ca9b_wm.jpg)
A C 650 mindkét változatához jár az ABS, és feláras extra a kipörgésgátló, illetve végre megvásárolható a GT kivitelhez a Side View Assist névre keresztelt motoros holttérfigyelő rendszer is, ami a sávváltós baleseteket hivatott megelőzni.
![](https://kep.index.hu/1/0/1042/10426/104264/10426427_901df5277c789fdd8b94c1987c8d4a15_wm.jpg)