A Yamaha még egy bőrt lehúz a scrambler-lázról
Mérsékelt meglepetés volt csak az Intermoton leleplezett Yamaha SCR950 - aki ugyanis rajta tartja az ujját az internet verőerén, az már mindent tudhatott az Amerikában már jó ideje futó típusról.
![](https://kep.index.hu/1/0/1286/12860/128601/12860140_216077422a3078b806e54f8f22219608_wm.jpg)
Jövőre viszont Európában is elkezdik az SCR forgalmazását. A Yamaha XV950 alapjait használó scrambler enduró kormányt, küllős kerekeket, lapos ülést és az XT550 festését idéző fényezést kapott.
![](https://kep.index.hu/1/0/1286/12860/128601/12860142_24c4ce69ff91842f7449047d7c1d86e4_wm.jpg)
A hatvan fokos hengerszögű 924 köbcentis, léghűtéses V2-es nem egy erőgép, 52 lóerőt tud, viszont a már 3000-es fordulattól rendelkezésre álló 80 Nm-es csúcsnyomaték azért elég sok mindenért kárpótolja a vezetőt. A 830 mm-es ülésmagasságal várhatóan elég jó üléspozíciót ad ki a SCR, az elöl 19-es, hátul 17-es kerékkel pedig minden bizonnyal ügyesen fog mozogni.