Ismét sportmotorra épít naked bike-ot a Suzuki

2016.10.07. 15:57

A Suzuki 2017-re megszünteti a GSR750-et, de nem utód nélkül: a hétötvenes GSX-R blokkja köré épített streetfighter egy alapos átdolgozás után GSX-S750 néven folytatja pályafutását. A kölni Intermoton leleplezett újdonság a GSX-S1000-hez hasonló külsőt kap: a lámpa, a kónuszos kormány és a műanyagok szinte egy az egyben idézik az ezres változatot.

Egyengették a motor nyomatékgörbéjét, az optimális áramlási viszonyok érdekében dupla pillangószelep-sort vezettek be, emellett beleépítették az új SV650-ből ismert Low RPM Assistot, ami a kezdő pilótákat segíti a lefulladásmentes elindulásban. Már amennyiben egy kezdőnek feltétlenül szüksége van egy 112 lóerős (10 ezres fordulatnál) és 81 Nm csúcsnyomatékú (9 ezernél), de mindössze 212 kilós csupasz motorra.

A GSX-S750-et az ABS mellett állítható kipörgésgátlóval is ellátták - eső, normál és sport módot tud, de akár ki is kapcsolható, ha valaki nem tart igényt a biztonsági hálóra.

A lassításról radiálisan rögzített Nissin nyergek gondoskodnak, a jó úttartásért pedig 41 milliméteres, fordított KYB első telók felelnek. A könnyű alumínium kerekekre gyárilag Bridgestone S21 abroncsokat húznak, vagyis nem kell, hogy az első út a gumishoz vezessen.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.