Megvan a közepes díványok új királya

2016.10.20. 15:52

A Yamaha 2017-re kinyírja az X-Max 250-et, a helyét pedig a frissen bemutatott X-Max 300 veszi át, ami az előzetes információk alapján egyszerre gyorsabb és takarékosabb.

A hivatalos sajtóanyag szerint a robogó külsejét a TMax 530 inspirálta, ez azonban nyilván félreértés - ez tipikus X-Max 400 külső, amit a búcsúzó 250-es is megkapott már.

Az új X-Max ledes fényszórókat kap, tovább bővítették az ülés alatti tárolót, ami simán elnyel két zárt sisakot, illetve már nem a 12V kivezetés a legfőbb elektromos extra, hanem a kipörgésgátló és a kulcs nélküli indítás.

Elöl motorkerékpár-stílusú, két villahíddal megtámasztott hagyományos villát használnak, hátul pedig kétoldalra szerelt rugóstagok végzik a csillapítást. Az első 15-ös kerékre 267 mm-es szimpa féktárcsa került, míg a hátsó 14-esre 240-es.

Az X-Max 300 először a milánói EICMA-n lesz látható, várhatóan a pontos adatokat is csak ott hozzák nyilvánosságra. A forgalmazás 2017-ben indul.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.