Nagyon, de tényleg nagyon gonosz hangja van a Ducati V4-esének
A belga MaxxMoto készítette a videót, amin hallani a Ducati idén bemutatkozó, V4-es sportmotorját. A hang nagyon más, mint az eddigi V2-esek, elvégre kétszer annyi hengerből áll, leginkább a szintén V4-es Aprilia RSV4-re emlékeztet. Azzal a különbséggel, hogy az Aprilia V4-ese 65 fokos hengerszögű és 180 fokos elékeléssel készül, vagyis 180-115-180-245 fokoknál van gyújtás, ezzel szemben a Ducati új blokkja a hírek szerint 90 fokos hengerszögű, és egyfajta hibrid gyújtássorrenddel készül majd, ami valahol a félúton lesz a Desmosedici RR és a Superquadro V2-esek között - hogy ez pontosan mit is jelent, azt majd két hét múlva árulják el a Misanóban.
A Desmosedici RR egyébként 70 fokkal volt eltolva, ezt a szaknyelv Twin Pulse gyújtásnak hívja, és 90-200-90-350 fokra van időzítve a gyújtás.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Pont a felesleges plusztól jó annyiraTeszt: Triumph Speed Triple 1200 RS - 2024.
Triumph Speed Triple 1200 RS, csak a lényeg: hamar kikapcsoltam az elektronikát, és egykeréken indultam a zöldre, első keréken gurultam a pirosra.