A Honda 2015-ben mutatta meg az érdekes túra-enduró-robogó tanulmányát, amiből 2017-re elkészült az X-Adv. Az NC750 alapjaira épített, igényes és különleges jármű nem marad követő nélkül, a Kymco már rá is repült az ötletre.
Túrarobogót mutatott be a Honda
A City Adventure-ről nem hittük, hogy valaha is gyártásba mehet. Tévedtünk: itt az X-ADV.

Az egyelőre C-Series-nek nevezett tanulmányt az AK550 nagyrobogójuk alapjaira építik, vagyis 550 köbcentis soros kéthengeres blokk hajtja majd, 53 lóerővel. A túraendurósítást a Kymco a könnyebb végén fogja meg, minimálisan hosszabb rugóutakat terveznek, egyébként beérik látványos első csőrrel és magasabb szélvédővel, illetve áttervezett üléssel és idomokkal.
Annak ismeretében, hogy az AK550 is egyszeri tanulmánynak indult, és onnan került viszonylag gyorsan szériagyártásba, elég valószínű, hogy az C Series is nemsokára kapható lesz - élőben először novemberben az EICMA-n tekinthető meg.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.