Elkészült az MV Agusta új csúcsmodellje

2017.10.18. 16:08 Módosítva: 2017.10.18. 16:09

A pénzügyi viharokkal terhelt hónapok után kemény frissítésbe kezdett az MV Agusta. Az LH44-es F4 után most bemutatták a gyár új csúcsgépét, az F4 RC-t.  Az RC (Reparto Corse - versenyrészleg) modellek az MV technikai evolúciójának csúcsát képviselik, az F4 RC pedig ezek közül is kiemelkedik, ez adja a gyári Superbike versenymotorok alapját.

Mindössze 250 darab készül belőle, egyenként több mint 13 millió forintot kérnek értük - az azonos műszaki tartalommal rendelkező Lewis Hamilton kiadás 21 millió, szóval ez akár diszkontárnak is tekinthető. A 998 köbcentis Corsa Corta nevű soros négyhengeres blokk alapból 202 lóerős, de race kittel további kilenc lovat lehet előcsalni belőle, vagyis összesen 212-t.

Az új RC-nél javítottak a gázkar érzékenységén, a motorfék karakterén, a blokk visszajelzésein és a maximális nyomatékon, ezen felül egy három giroszkópot tartalmazó IMU-t építettek bele, ami folyamatosan kommunikál a motorvezérlővel és az elektronikus rendszerekkel - mint például a kipörgésgátlóval és az ABS-szel. Ezen felül jár hozzá a mindkét irányba működő gyorsváltó.

A vázon nem változtattak, továbbra is a már bevált, króm-molibdén térhálós vázat használják, melyen állítható a lengővilla forgáspontja. A futómű továbbra is az Öhlins csúcsmodelljeiből áll össze, elöl NIX30-as villa, hátul TTX36-os rugóstag veszi fel az utat, a fékek a Brembótól származnak, elöl M50-es monobloc nyergek marnak a 320-as tárcsába.

Az F4 RC-k ezen felül karbonszálas idomokkal készülnek, jár hozzájuk a race kit és a full titán SC-Projekt kupufogórendszer. 

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.