A BMW visszavág a Hondának

2017.11.08. 12:45

A Honda új Gold Wingje nem maradhatott válasz nélkül, a BMW nem hagyhatja, hogy az amerikai piacon ne legyen egy hasonló túraóriása - ez lett a K 1600 Grand America. Az új modell a tavaly bemutatott K 1600 B és a K 1600 GTL keresztezéséből jött létre - egy bagger magas szélvédővel és topcase-zel.

A hosszú autópályás menetekhez optimalizált cirkáló 160 lóerős teljesítménnyel és 174 Nm csúcsnyomatékkal rendelkezik, aminek a szépségéből valamelyest levon, hogy a végsebességét 101 mérföld/órában, azaz 162 km/h-ban limitálták - az európai piacon valószínűleg máshol lesz a tiltás, a K 1600 B-nél például 180 km/h-nál van.

A Grand Americát az elképzelhető összes luxuskiegészítővel ellátták, így került bele félaktív futómű, hátramenet, fűtött markolat és -ülés, tempomat, kanyar-ABS, kipörgésgátló és xenonfényszóró. Az opcionális extrák közé pedig felkerült a gyorsváltó és a segélyhívó rendszer. Illetve a legfurcsább ki ne maradjon: nem lenne igazi cruiser, ha nem lenne hozzá trepni, tehát feláras extraként lehet rendelni hozzá a hagyomány lábtartó elé.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.