Fékpadi tapasztalatok: Kawasaki ZZR1400 vs. H2 SX

2018.03.21. 11:57

A brit MCN munkatársai nem vacakoltak, és lepadozták a Kawasaki két sporttúra motorját, az őrületesen erős ZZR1400-at és a kompresszorral megfújt H2 SX-et - mégis, melyik az erősebb, az 1,4-es szívó vagy az ezres kompresszoros?

Mielőtt legörgetnél az eredményekhez, köss magadban egy fogadást.

Szóval: ha a H2 SX-re tippeltél, veszítettél. A ZZR-en 199,06 lóerőt mértek, míg az H2 SX-en, 192,36-ot. Ami ennél is érdekesebb, hogy a kompresszoros motor teljesítménye hogy beesik 11 200-nál, amit egy kis szoftverfrissítéssel biztosan ki lehetne egyenesíteni.

Ami a nyomatékot illeti, arra sem lehet mondani, hogy bezzeg a feltöltés: abban is a ZZR1400 nyert, 162,22 Nm-t mértek, míg a H2 SX-nél 135,93-at. A görbéi mind a két motonak közel hibátlanok, az SX a nyomatékát valamivel egyenletesebben adja le, de a karakterben nincs érdemi különbség, csak a kompresszorosnál minden egy kicsit magasabb fordulaton történik.

Ja, és a súly: a ZZR 264 kiló, a H2 SX pedig 256.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.