Pörög a Man TT-s átigazolási szezon

2018.03.29. 12:52

Már az átigazolási időszak is érdekes, milyen lesz a verseny! A Man TT tavalyi győztese, Michael Dunlop eddig titkolta, hogy milyen motorral indul a Superbike és a Senior futamokon, most viszont bejelentette, hogy Tyco BMW-re ül fel - vagyis beigazolódtak az egy héttel ezelőtti pletykák.

Tehát Ian Hutchinson felszabadult S 1000 RR-jére ül fel, amelyet egy ideje már a legjobb Man TT-s versenymotorként emlegetnek. Hogy mennyire jó? Itt Guld Péter mutatja be a motort, miközben a Tyco csapat főmérnöke mutogatja a módosításokat, ebben a cikkben pedig Bistei kolléga szereli lapra a jerezi pályán.

A Dunlop-Tyco BMW páros tehát az idei legesélyesebb felállásnak ígérkezik, és nem csak a TT-n indulnak együtt, hanem a North West200-on és a sokak szerint még a TT-nél is betegebb Ulster GP-n.

Mintha az egész TT Michael Dunlop körül forognak, még a legnagyobb sztár, a 23 győzelemnél járó John McGuinness is. McGuinness miután otthagyta a Hondát, és átment a Nortonhoz, 600-as versenygép nélkül maradt. A megoldást neki is Dunlop szállította, így McGuinness az MD Racing által felkészített Honda CBR600RR-rel indul a Supersport TT-n, vagyis a Dunlop és a McGuinness csapattársak lesznek.

Kettejüknek együtt összesen 38 TT győzelme van, és McGuinness-nek jól jött az együttműködés az MD Racinggel, ugyanis legutóbb 2006-ban nyert 600-assal, és 2013-ban állt dobogón - akkor is 600RR-rel, miközben az MD Racing Hondái hagyományosan jól szerepelnek.

Dunlop is lelkes: "ez az ember 23 TT futamot nyert, rengeteget lehet tőle tanulni, ha együtt dolgozol vele. Nem egy tipikus 600-as versenyző, de nyert már versenyt ebben a kategóriában, többször végzett dobogón, és szeretnék olyan motort adni alá, amellyel megvan az esélye a győzelemre."