Már egy ideje tudjuk, hogy a Yamaha komplett háromkerekű modellcsaládod tervez, aminek amolyan első fecskéi a Tricity és a Niken. Egyre több energiát fektetnek a háromkerekű vázak és futóművek fejlesztésébe, aminek a következő eredménye egy 300-as változat lesz, melynek az alapjai az YZF-R3-ból jönnek.
Mit akarnak ezek itt?
Durvább, mint egy kiszavazás a villából: az egyikben megvan a tűz, a másikat viszont szívesen használom.
A kéthengeres, 321 köbcentis blokkal szerelt motor azoknak lesz jó, akik a Tricity-ről lépnének tovább, de a Niken teljesítménye feleslegesen sok lenne még számukra. Valószínűleg könnyebb is lesz a Niken 260 kilójánál.
Ha az R3 adataiból indulunk ki, akkor a 42 lóerős és 30 Nm nyomatékú Niken 300 dinamikában felveheti a versenyt a 4-500 köbcentis robogókkal, miközben kezességben és stabilitásban lényegesen jobb lesz - a kérdés, hogy minderre lesz-e szüksége a közönségnek hagyományos váltóval?
Ha minden jól megy, a háromszázas, háromkerekű Yamahát már ősszel láthatjuk valamelyik nagy kiállításon.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.
- Hírek
Ez nágyon kígyó, more!
A Vespa 946 Snake a 2025-ös holdévre, azaz a Kígyó évére készített különleges kiadás.