Full-full extrás GSX-R1000-et készített a Suzuki
A nemrégiben belebegtetett fotók alapján egy homologizációs csúcsmodellt vártunk a Suzukitól, egy GSX-R1000RR-t, amely a Ninja ZX-10RR, a CBR1000RR SP és az YZF-R1M ellenfele lehetne, de helyette egy ultra-limitált kiadású, full-full extrás GSX-R1000R-t mutatnak be: ez a Suzuki GSX-R1000 Ryuyo, amelyből mindössze 20 darab készül.
Mit akarhat a Suzuki a full karbon GSX-R-rel?
Az EICMA-n mutatják be, talán a Superbike VB-n kéne hoznia az eredményeket.
A 212 lóerős teljesítmény és a 125 Nm önmagában is szép, ami viszont ennél beszédesebb, hogy a Ryuyo (így hívják a Suzuki gyári tesztpályáját is, innen a név) szárazon mindössze 168 kiló. A Ryuyo szénszálas idomokkal érkezik, és lényegében mindenből az elérhető csúcsminőséget pakolták bele: komplett titán Yoshimura rendszert, hozzá való Yoshimura elektornikát, és Öhlins TTX központi gátlót tettek alá, és K&N sportlégszűrőn keresztül lélegzik.
Nagyjából mindent belepakoltak, ami egy versenymotorba kell, beleértve a gyorsgázt is, mellyel háromféle karakter is beállítható, az első futóműbe Öhlins cartridge-et tettek, a főfékhengert állítható karakterisztikájú Brembóra cserélték, a lábtartószett ugyanaz, mint amivel a superbike-ban is megy a gyári csapat és kapásból slick gumival szerelve érkezik, csak hogy egyértelmű legyen a felhasználási terület. Kulcsra kész versenymotort építettek belőle, még a féknyereg csavarjait is ledrótozták, hogy egyből fel lehessen tolni a rajtrácsra.
A GSX-R1000 Ryuyo 9,6 millió forintba fog kerülni - ami rengeteg pénz, de még így is olcsóbbra jön ki, mint venni egy GSX-R1000R-t, és hasonló módon felextrázni és beállíttatni.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.