Komoly frissítéssel tér vissza a KTM 690 Enduro
A nagy egyhengeres endurók lényegében eltűntek a piacról, vagy kettő- vagy többhengeres túraendurók, vagy kisebb, sportcélú darabok maradtak csak, a Husqvarna 701 Enduro az utolsó mohikán. A jó hír, hogy 2019-től ismét kapható lesz narancssárgában is: a KTM kínálatába visszatér a 690 Enduro R.
Hallottál már a svéd szado-mazoról?*
Ez egy utcai motor, érted, "utcai" (kacsint, kacsint), csak éppen az életedre tör.
A KTM új blokkot, vázat és funkciókat ígér, de ezek az újdonságok az előző 690 Enduróhoz képest lesznek újak, aminek az átdolgozásából született Husqvarna 701-es sorozat - vagyis 2019-re a Husqvarnák kapnak új dizájnt és márkajelzést.
Ez azt jelenti, hogy a 690 Enduro megkapja a 690 Duke-ból és a Husqvarnákból is ismert Euro4-es LC4-et, ami jelen formájában 74 lóerőt és ugyanannyi Nm-t tud, és a korábbiaknál kulturáltabb a járása és az erőleadása. Ezen felül megkapja a le- és felfelé is működő gyorsváltót, valamint számíthatunk az állítható ABS-re, melynek van offroad módja, mely hagyja szabadon blokkolni a hátsó kereket, illetve az offroad használatot támogató kipörgésgátló is valószínű. Mivel a 690-es blokkhoz komplett elektronikai csomagot fejlesztettek a Duke-ok számára, ezért az üzemmódkapcsoló átültetése sem kíván nagy kreativitást.
Nem kasztrálás, tesztoszteronkúra
Aztán csodálkozik az ember, hogy a motorozás nagyjából olyan, mintha Harry Potter seprűjével veretnénk ész nélkül.
A futómű a KTM hagyományainak megfelelően a WP-től érkezik, Xplor villával és központi rugóstaggal szerelik majd. Az új 690 Enduró R-et várhatóan novemberben az Intermot kiállításon mutatják be.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.
- Hírek
Ez nágyon kígyó, more!
A Vespa 946 Snake a 2025-ös holdévre, azaz a Kígyó évére készített különleges kiadás.