A tavaly még a Yamaha uralta az SSP300 világbajnokságot, idén viszont a négyszázasra hizlalt Kawasaki Ninja lett a legjobb versenyalap. Bár adta volna magát, hogy a Yamaha is felfúrja a kéthengeresét, megtartották a 321 köbcentis blokkot, és az acélcső vázhoz sem nyúltak, viszont lényegében minden másba belenyúltak.
A forma ugye teljesen új, én még az YZR-M1 MotoGP versenygépet is belelátom, ami viszont ennél sokkal fontosabb, végre ránézésre is tisztességes futómű került alá. A 37 mm-es belsőcső-átmérőjű fordított villát a KYB szállítja, illetve újak a villahidak és a kormánycsutkák is - ez utóbbiak alumíniumból készülnek és 22 mm-rel rövidebbek lettek.
A 780 mm-es ülésmagassággal így sportosabb az üléspozíció, a motor tömege pedig 167 kiló. A mostani változtatásokkal az R3 komoly lépést tett az többi YZF-R modell felé.
Állítólag az új idomok hét százalékkal javítja a motor légellenállását és a motor végsebessége 8 km/h-val nőtt. Ezen felül további előnye, hogy a menetszelet egyenesen a hűtőre irányítja. Ezen felül új LCD műszerfal került rá, illetve a fényszórók ledesek lettek.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.
- Hírek
Ez nágyon kígyó, more!
A Vespa 946 Snake a 2025-ös holdévre, azaz a Kígyó évére készített különleges kiadás.