Kevesebb custom, több sportosság: itt az új Ducati Diavel

2018.11.05. 16:43

Az új Ducati Diavel 1260 esetében valóban új modellről beszélhetünk, nem holmi faceliftet, hanem az XDiavel sportosabb változatát tisztelhetjük benne, amely visszatér az eredeti Diavel recepthez, miszerint vegyél egy kis streetfighterséget, tegyél hozzá harmadrész cruiserséget, szórd tele teljesítménnyel, majd az egészet süsd olasz fűszerekkel negyed órát 90 fokon.

A blokk ugyanaz, mint az custom irányba elvitt XDiavelben, tehát a Testastretta DVT 1262 nevű V2-es került bele, amely 157 lóerőt és 117 Nm-t tud. A motor tömege ami igazán döbbenetes, menetkészen 218 kiló, ami már határozottan a könnyűépítésű naked bike-ok ligája.

A modern kor elvárásainak megfelelően fullos kipörgésgátló és kanyar ABS is kerül bele, míg a kellően agresszív és tahó megjelenésért a 240-es hátsó kerék a felelős.

Ezen felül átfésülték a vázat, hogy kezesebb legyen, állítólag így merevebb lett, miközben tisztább visszajelzéseket ad. Két változat készül belőle, a jobban felszerelt S-változathoz jár extrában a nappali menetfény, az M50-es Brembo monoblok fékek, a minden irányba állítható Öhlins futómű, a mart felnik és a gyorsváltó.

Az oldalról ajánljuk

700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
  • Hírek

700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója

Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.

április 17., 10:14
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
  • Közélet

Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?

Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.

április 17., 16:38