Bár nálunk nem árasztották el az utakat és a versenypályákat a háromszázas sportmotorok, azért érzékelhető, hogy Supersport300 kategória elindítása változásokat hozott. Például a Pirelli - a Superbike világbajnokság gumibeszállítója - direkt kisköbcentis sportmotorokra szánt pályagumit mutatott be.
A legkanosabb póni
Egy kis extra köbcenti soha nem árt. Ha pedig sok van belőle, garantáltan jó lesz.

Tehát 110/70-17-es és 140/70-17-es méretben is kínálnak high-tech versenyabrocsot, melyeknek az anyaga a Pirelli SC1-gyel egyezik, vagyis egy lágy keverék lesz.
Az első abroncs fejlesztésénél az volt a cél, hogy a lehető legjobb tapadást és kezelhetőséget biztosítsa, míg a hátsónál, hogy ugyanolyan érzést adjon, mint a Diablo Supercorsa.

A Pirelli menedzsere szerint az új gumit a 300-as és a 400-as kategória elterjedése indokolta, ez lett az új belépő szintű versenyosztály.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.