Csak nem egy Fogarty replika Ducati V4 készül?
A motorcycle.com hozott le borzasztó minőségű kémfotókat, amelyek kapcsán be is indult a találgatás, hogy pontosan mit is látni rajta. Egyfelől ott volt opciónak, hogy a képen egy továbbfejlesztett Panigale V4S látható - szinte biztos, hogy az 1103 köbcentis változat, nem pedig a 999 köbcentis V4R az alap, ugyanis az idomról hiányoznak a kivágások, melyeken a versenyhomológ R változatnál távozik a motor hője. A másik feltűnő részlet, hogy hatalmas 1-es rajtszámol visel a motor, amiből két dolog következhet: vagy előre érzik a 2019-es világbajnoki címüket, vagy egy régebbi győzelem előtt tisztelegnek - ezek közül az utóbbi a valószínűbb.
A tetőtől talpig Ducati cuccokba öltözött pilóta sem véletlen, óvatos jelzése annak, hogy hivatalos Ducati tesztről van szó, illetve a fényezésen kívül feltűnő még, hogy Öhlins futómű van a motor alatt (azt viszont nem tudom megmondani, hogy hagyományos, vagy félaktív), illetve a felnik is magnéziumból készültek, és mintha a szélvédő is magasabb lenne a szériánál.
További adalék, hogy éppen 25 éve jelent meg a Ducati 916, és nyerte meg vele Carl Fogarty az első Superbike világbajnoki címét - ezek pedig elég komoly mérföldkövek voltak a Ducati történelmében. Elég valószínű tehát, hogy egy évfordulós modellen dolgoznak, és innentől már azt sem lehetetlen belelátni a képekbe, hogy maga Fogarty ül a motoron.
Amennyire tudni lehet, a Ducati idén is tervez valamit a Superbike VB Laguna Seca-i fordulójára - két éve ott mutatták be a 1299 Panigale R Final Editiont.