A legfrissebb pletykák szerint a Suzukinál terveznek egy gyorsabb és keményebb kivitelt az új Katanából, amit egyelőre csak Katanara R néven emlegetnek. Az aktuális Katanát tavaly ősszel leplezték le Milánóban, azóta pedig mi is kipróbáltuk - a teszt itt olvasható.
Nem bánt, csak ha akarod
Itt a bizonyíték: a nyolcvanas évek is megérett a kult státuszra.

Ahogyan a tesztből is kiderül, nem lett rossz motor, de fejlettségben elmarad a BMW S 1000 R vagy a Yamaha MT-10SP színvonalától, a jövőre várható Ducati Streetfighter V4-ről nem is beszélve. A szériánál pengébb Katana egyébként nagyjából a bemutatóval egyidejű gondolat, nemrég a Tokio Motor Show-t árasztották el különböző átépítések és tuningok, kis túlzással minden standra jutott egy módosított Katana. Ez szöget üthetett a Suzuki menedzsereinek a fejébe.
Mennyire vagy hülye?
Ha egy űrállomáson dekkolnál, akkor hány létfenntartó elektronikát mernél kikapcsolni? És egy 160 lóerős motoron?
Egyfelől adná magát, hogy építsék meg ugyanezt a GSX-R1000 műszaki alapjaira, de valószínűbb, hogy egy esetleges Katana R inkább komolyabb futóművet, gyorsváltót, kanyar-ABS-t és egy IMU-vezérelte kipörgésgátlót fog kapni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.