390-esnél nagyobb, de 765 köbcentinél kisebbek lesznek az Indiából jövő Triumph-ok

2019.08.08. 09:14

Két éve, hogy a Triumph és a Bajaj bejelentette, hogy szándékukban áll közösen fejleszteni középkategóriás motorokat . Részleteket akkor is főleg csak tippelni lehetett, most viszont, hogy közeleg a megállapodás aláírása, egyre több részlet lesz nyilvános. Indiai források szerint a két cég hosszas egyeztetésen van túl, és mostanra egészen kikristályosodott, hogy mekkora motorokat gyártanának közösen, és milyen leosztásban.

triumph bajaj

Az erőmegosztás a klasszikus recept alapján zajlik majd, a Triumph biztosítja a fejlesztést, a Bajaj pedig az olcsó termelést, vagyis ebből a szempontból a deal nagyon hasonlít arra, ami a KTM és a Bajaj között van, annyi különbséggel, hogy a Triumph-fal való együttműködésben a két cég nem vásárolja be magát a másikba.

Az elhúzódó tárgyalásokra az a magyarázat, hogy nagyon nem mindegy, milyen modelleket fejlesztenek közösen - a Bajaj-KTM együttműködés miatt 390 köbcentinél nagyobbnak kell lenniük, a Triumph saját termelése miatt pedig 765 köbcentinél kisebbnek - ez egyébként jó deal, mert mindkét gyártónál a kínálat fehér foltjait töltenék fel ezekkel, a Triumph ugye nagyobb motorokban utazik, a Bajaj pedig kisebbekben.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.