A Honda rájött, hogy felesleges drága pénzen formatervezőket tartani, ha az elmúlt hatvan évben már megrajzolták egyszer a tökéletes formákat - így született az elmúlt években a Honda Monkey és a Super Cub, amelyek a lehető legjobban követik a nagy elődök vonalait, és mind a kettő instant siker lett. A következő kis retrójuk a Tokyo Motor Show-n fog bemutatkozni, egyelőre csak tanulmányként, ez lesz a CT125, a Super Cub offroad változata.
Betiltanék minden mást
Ha azt hiszed, hogy egy robogó ügyes a városban, még sose ültél ilyenen. Újra van Honda Monkey, de végre beletették a következőket: köbcenti, lóerő, futómű, fék. Na, innentől nagy vidámság van.

Műszakilag azonos lesz a Super Cubbal, csak a megjelenése lesz más: rövidebb és magasabbra szerelt sárvédővel, fent elvezetett kipufogóval, nagy és masszív csomagtartóval és első idom nélkül érkezik - várhatóan egy-két éven belül előállnak a szériaváltozattal.
Pár ezresből a tengerig és vissza
Százhuszonöt köbcenti semmire sem elég, mondod te. Én meg nevetek és Super Cubbal megyek túrázni.
Mivel az alapok nem változnak, így várhatóan a 125 köbcentis blokk 10 lóerőt és 10 Nm nyomatékot produkál majd, az ülésmagasság körülbelül 780 mm lesz, a motor tömege pedig 110 kiló körül alakul majd.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Közélet
Fehér aszfalt: jobban csúszik, de mennyivel?
Az oké, hogy utáljuk a fehér aszfaltot, de mégis mennyire? És miért is? Spoiler: nagyon és okkal.