Az Extreme Tuners - ahogyan a nevükből is kiderül - extrém motortuninggal foglalkoznak, és nem restek ennek érdekében új technológiákkal kísérletezni. Többen is fejlesztenek kompozit hajtórudakat, a legfőbb kihívás, hogy az alkatrész ellenálljon a hőterhelésnek.
Nemsokára jönnek a karbon hajtórudak
Eddig a hő tett be nekik, most sikerült ezt is megoldani.

Az Extreme Tuners hajtórúdja különleges külsővel rendelkezik, de ami fontosabb, hogy 15 000-es percenkénti fordulat mellett 3000 lóerőig használható, legalábbis a készítők ezt ígérik. A tömege elvileg tizede annak, mintha ugyanezt acélból készítik el, és 6,5-ször könnyebb, mintha kovácsolt alumíniumból lenne. Az első szettet egy Mitshubishi Evóba fogják beépíteni és tesztelni.
Elég sok cég dolgozik hasonlón, és pár éven belül biztosan többféle termékből válogathatnak majd a tehetős versenycsapatok, hogy aztán előbb-utóbb lecsorogjon a megoldás a hétköznapokba.
Az oldalról ajánljuk
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.
- Hírek
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.
- Hírek
Evel Knievel leghíresebb balesete ihlette a limitált szériás Rocket 3-at
1967 december 31-én Evel Knievel rommá törte magát karrierje leghosszabb ugratása végén és 29 napig kórházban ápolták. Mire is lenne jobb emlékezni?