Minimalista adventure bike-ot akartok? Nesztek!

2020.04.30. 09:23

Amikor az ideális adventure bike-ról esik szó, a többség olyan jellemzőket sorol fel, mint a nem túl sok köbcenti, alacsony tömeg, nagy tank, terepképesség, hely a csomagoknak, illetve alacsony ülés (ez utóbbit egyébként nem értem, de a gyárak felméréseinél rendre ez jön ki) - na, mintha direkt rájuk szabták volna a Honda új 125-ösét, a Honda Super Cub alapokra épített Trail 125-öt (vagy másnéven CT125-öt, vagy bizonyos piacokon Hunter Cubot).

A műszaki tartalom egyáltalán nincs túlbonyolítva, 124 köbcenti, 8 lóerő, léghűtés, 11 Nm, magasra helyezett légszűrő és kipufogó, hogy jobb legyen a gázlómélysége. És megtartották a berúgókart!

Az injektoros blokk fogyasztása nevetséges, így a Super Cubhoz hasonlóan ez is eljár 2-2,5 literrel (bár van olyan adat, ami 1,2 litert mond, de azt azért fenntartással kezelném). A váltó Cub stílusban egy négygangos körváltó automatikus kuplunggal.

A Trail 125 futóműve 40 mm-rel több rugóttal rendelkezik, mint a Super Cub, és bár alapvetően retró a forma, rengeteg modern megoldás került bele, például ledes lámpák, digitális műszerfal és ABS. A masszívabb felépítés miatt a Trail 125 felszedett 11 kilót, de így csak 120 kilót nyom.

Az európai bevezetésről még nem tudunk pontosat mondani, várhatóan 2021-ben jelenik meg nálunk.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.