Az új Honda CBR600RR-ről már eldőlt, hogy nem fogják az európai piacra hozni, legalábbis mint rendszámos motort biztosan nem. Viszont mint versenygéphez alap, talán rendelhető lesz - ugyanis a HRC elkészítette belőle a gyári pályamotor alapot.
A HRC-spec CBR600RR kizárólag versenypályán lesz használható. Más benne a kábelköteg, vastagabbak az első féktárcsák, pályára hangolták a futóművet, más a kipufogó, nagyobb a hűtő, eltérő a fojtószelep és írható elektonikája.
És mivel nem kell betartania a környezetvédelmi normákat, jó eséllyel erősebb is lesz 120 lóerőnél, de nehéz megmondani, hogy mennyivel. És a súlyon is faragnak. Az elektronikákból ebbe is jutni fog, talán csak a kanyar-ABS-t dobják ki belőle, de az állítható, IMU vezérelt kipörgésgátló maradni fog.
Reméljük, hogy ezt nem csak a japán piacra tartogatják, és európai versenyzők is hozzájuthatnak.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ez nágyon kígyó, more!
A Vespa 946 Snake a 2025-ös holdévre, azaz a Kígyó évére készített különleges kiadás.
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.